EHBO-Hulpverlening aanvragen

Per hulpverlening worden er minimaal 2 hulpverleners ingezet.

De kosten voor de inzet van EHBO’ers zijn €8,50 per uur, per vrijwilliger. Na 23.00 uur zijn de kosten €17,00 per uur per vrijwilliger. Het daadwerkelijk aantal uur inzet zal in rekening worden gebracht. 

De aanvrager zorgt voor consumpties; wanneer door de duur van het evenement de EHBO-ers een maaltijd mislopen dan dient de organisatie voor hen een (eenvoudige) maaltijd te verzorgen.

De aanvraag om EHBO’ers van onze vereniging in te zetten bij een evenement dient minimaal vier weken voordat het evenement plaatsvindt te geschieden. Mocht het evenement niet doorgaan dan dit graag vroegtijdig mailen naar evenementen@ehboharen.nl.
Wanneer er geen afgelasting is gemeld zullen er kosten in rekening worden gebracht.

Aanvraagformulier Hulpverlening
Hieronder kunt u gegevens invullen. U krijgt van ons zo spoedig mogelijk bericht of wij aan uw aanvraag kunnen voldoen.

Terugkeren

Je bericht is verzonden

Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing

Waarschuwing.

Als de aanvraag verzonden is ziet u een overzicht van de aanvraag.